Rajo

Smotanový evergreen od Rajo po novom

Ako sme netradične využili tradičnú pieseň

Spoločnosť Rajo patrí medzi tradičných výrobcov mliečnych výrobkov. Spomedzi širokého portfólia produktov sa tešia veľkej obľube dvojzložkové jogurty Smotanový Mňam Duo, ktoré sa vyrábajú v množstve príchutí, a vďaka svojmu zloženiu sú vhodné na každodennú konzumáciu. Práve toto posolstvo chcela spoločnosť Rajo odkomunikovať vo svojom novom spote.

Ako základ kampane sme sa rozhodli použiť tradičnú slovenskú pieseň V pondelok doma nebudem, ktorej témou je práve „každodennosť“. Známu melódiu sme však doplnili o nový text, zameraný na príchute Smotanový Mňam Duo. Keďže Rajo patrí medzi rodinné značky, pieseň zaspievala „celá rodina“.

Hudobnú časť spotu sme doplnili detailnými zábermi na produkty, ktoré sú obsiahnuté v jogurtoch Smotanový Mňam Duo. Spot sme nakrútili v spolupráci s českým režisérom a kameramanom Martinom Doubom. Takto sme pre tradičnú slovenskú značku vytvorili netradičnú komunikáciu založenú na tradičnej slovenskej piesni.