Spoločnosť Rajo patrí medzi tradičných výrobcov mliečnych výrobkov. Spomedzi širokého portfólia produktov sa tešia veľkej obľube dvojzložkové jogurty Smotanový Mňam Duo, ktoré sa vyrábajú v množstve príchutí, a vďaka svojmu zloženiu sú vhodné na každodennú konzumáciu. Práve toto posolstvo chcela spoločnosť Rajo odkomunikovať vo svojom novom spote.
Ako základ kampane sme sa rozhodli použiť tradičnú slovenskú pieseň V pondelok doma nebudem, ktorej témou je práve „každodennosť“. Známu melódiu sme však doplnili o nový text, zameraný na príchute Smotanový Mňam Duo. Keďže Rajo patrí medzi rodinné značky, pieseň zaspievala „celá rodina“.
Hudobnú časť spotu sme doplnili detailnými zábermi na produkty, ktoré sú obsiahnuté v jogurtoch Smotanový Mňam Duo. Spot sme nakrútili v spolupráci s českým režisérom a kameramanom Martinom Doubom. Takto sme pre tradičnú slovenskú značku vytvorili netradičnú komunikáciu založenú na tradičnej slovenskej piesni.