Stada Pharma Slovakia

S mar rhino sme poslali nosy k moru

Ako spraviť netradičnú reklamu na tradičné kvapky do nosa?

Reklamy o sprejoch do nosa sú väčšinou o smrkajúcich  ľuďoch, odsúdených na večnú nádchu a  veľkú spotrebu papierových vreckoviek. My sme sa rozhodli ísť inou cestou.  Spolu s partnerom OMD Slovakia sme vymysleli univerzálny, ale netradičný koncept. Nosový sprej mar rhino obsahuje morskú vodu, ktorá nos uvoľňuje a zvlhčuje, a my sme sa na tomto insighte rozhodli postaviť celú kreatívu

Poslali sme nosy oddýchnuť si k moru

Prepojili sme nosový sprej mar rhino s pozitívnymi emóciami, ktoré uvoľnenie nosa sprevádzajú, a tak ho naviazali na náš produkt. Pri sledovaní reklamy sme divákovi dopriali možnosť vychutnať si chvíle pokoja a pohody.  


V televíznom aj online spote sme metaforicky, počas nerušeného pohľadu na pláž, preniesli nosy divákov k moru, ktoré lieči a zároveň upokojuje. Tieto emócie sme chceli vyvolať u ľudí aj pri sledovaní reklamy.

 

Univerzálny koncept 

Koncept TV spotu sa dal dobre aplikovať do ďalších komunikačných kanálov, čo OMD Slovakia zužitkovalo v rámci stratégie a mediálneho plánovania.

Kampaň bola zameraná najmä na zvýšenie povedomia o značke a produkte mar rhino. Vďaka unikátnosti konceptu však priniesla aj zvýšenie predajov. Už počas kampane  klient STADA uviedol, že medziročný nárast dosiahol hodnotu až 3,3 %.