Ako spraviť netradičnú reklamu na tradičné kvapky do nosa?
Reklamy o sprejoch do nosa sú väčšinou o smrkajúcich ľuďoch, odsúdených na večnú nádchu a veľkú spotrebu papierových vreckoviek. My sme sa rozhodli ísť inou cestou. Spolu s partnerom OMD Slovakia sme vymysleli univerzálny, ale netradičný koncept. Nosový sprej mar rhino obsahuje morskú vodu, ktorá nos uvoľňuje a zvlhčuje, a my sme sa na tomto insighte rozhodli postaviť celú kreatívu
Poslali sme nosy oddýchnuť si k moru
Prepojili sme nosový sprej mar rhino s pozitívnymi emóciami, ktoré uvoľnenie nosa sprevádzajú, a tak ho naviazali na náš produkt. Pri sledovaní reklamy sme divákovi dopriali možnosť vychutnať si chvíle pokoja a pohody.
V televíznom aj online spote sme metaforicky, počas nerušeného pohľadu na pláž, preniesli nosy divákov k moru, ktoré lieči a zároveň upokojuje. Tieto emócie sme chceli vyvolať u ľudí aj pri sledovaní reklamy.
Univerzálny koncept
Koncept TV spotu sa dal dobre aplikovať do ďalších komunikačných kanálov, čo OMD Slovakia zužitkovalo v rámci stratégie a mediálneho plánovania.
Kampaň bola zameraná najmä na zvýšenie povedomia o značke a produkte mar rhino. Vďaka unikátnosti konceptu však priniesla aj zvýšenie predajov. Už počas kampane klient STADA uviedol, že medziročný nárast dosiahol hodnotu až 3,3 %.