RAJO v novej kampani oslávilo 25. narodeniny
Aspoň 1 z produktov RAJO má v chladničke väčšina Slovákov, vyplýva z prieskumu, ktorý bol za na začiatku zadania 360° imidžovej kampane pre mliekarenskú značku.
Najlepší recept je brať život s chuťou a radosťou
Námet na koncept sme hľadali v rodine, základnom pilieri cieľovej skupiny značky. Našli sme nápad, ktorý rámcuje nielen hlavnú ideu TV spotu, ale aj celú kampaň. Vďaka srdiečkam, čo dcérka omylom nakreslí do vzácneho, zdedeného receptáru svojej mamy, príbeh pokračuje… smotanová torta podľa tradičného rodinného receptu sa pripravuje odteraz aj so srdiečkami.
„Mamy si obľúbené rodinné recepty kedysi zapisovali do vlastných receptárov a tie ďalej odovzdávali svojim dcéram. Práve to bola inšpirácia pre jednoduchý, emotívny, narodeninový príbeh o mame, dcére a jej „vylepšenom“ recepte na obľúbenú smotanovú tortu. Príbeh pekne dopovie headline Najlepší recept je brať život s láskou a radosťou.“ povedal náš kreatívny riaditeľ, Boyo Dohnal, k hlavnej myšlienke televízneho spotu.
Motív srdiečok sa stal kľúčovým grafickým prvkom v ďalších komunikačných kanáloch.
25 rokov u vás doma
Spusteniu kampane predchádzal redizajn loga. Logo s claimom “25 rokov u vás doma” sa stalo súčasťou najpredávanejších produktov. V teasingovej fáze sa adaptácia loga objavila na billboarde v blízkosti sídla spoločnosti. Zároveň sa zmenil aj branding samotnej budovy, ktorej sme vdýchli život a veselú atmosféru.
V online komunikácii sme do kampane, okrem spotu, zapojili známe osobnosti, ako Adriana Poláková, Fero Joke či Zuzana Vačková. Pogratulovali RAJO k 25. narodeninám a spolu so zákazníkmi prezradili svoje obľúbené výrobky v krátkych anketových videách. V ďalšej fáze kampane influenceri ochutnali tortu zo spotu a vyskúšali narodeninový AR filter. Využili sme aj meme formáty a kvíz na známej stránke “Emefka”, a tak posilnili kampaňové posolstvo.
25 rokov aj u nás “doma”
25 rokov neoslavuje len samotné RAJO, no spoločne s ním aj my. Je to presne 25 rokov od začiatku našej spolupráce a preto sme veľmi radi, že sme túto dôležitú kampaň zastrešili práve my.