Ako vznikla kreatívna kampaň s autentickým influencerom
Spolupráca s influencermi je dnes bežná: oslovujú sa hlavne tí s vysokým počtom followerov. Rovnako dôležitá je však autenticita. Spojenie značky a osobnosti by malo byť čo najprirodzenejšie. Koho oslovilo do novej kampane Lesoochranárske zoskupenie VLK?
Nikoho. Speváčka Jana Kirschner ho oslovila sama. Spolupráca vznikla na základe vzájomných sympatií.
To sme využili a nevytvorili sme iba ďalšie ,,influencer video”. S Janou Kirschner sme pracovali kreatívne: cez názvy jej pesničiek sme prerozprávali posolstvo VLKa. Vznikol tak unikátny Playlist pre lesy.
Autentický nebol len influencer, autentické boli aj všetky zábery vo videu, ktoré pochádzajú z bezzásahovej rezervácie Vlčia. Napokon, VLK vo svojej komunikácii ani nič umelé nepripúšťa.