4ka

#jemito4 Ako urobiť z vyzývateľa dátového lídra

Ako sme celú komunikáciu zastrešili jedným #hashtagom

Mobilný operátor 4ka poskytuje svojim zákazníkom výhodné dáta už od svojho vzniku. Produkty 4ky sú zároveň bez viazanosti, vďaka čomu si zákazníci môžu užívať skutočne slobodné dátovanie. Tento benefit sa 4ka rozhodla komunikovať aj vo svojej kampani.

Pri vytváraní kampane sme sa opierali o slobodu pri dátovaní a bezstarostnosť, ktorú zažívajú zákazníci 4ky vďaka výhodným paušálom SLOBODA. Výsledkom je hashtag

ktorý sa stal hlavným motívom komunikácie. #jemito4 je vyjadrením postoja k dátovaniu ako takému, a zároveň odpoveďou na ponuku konkurencie na telekomunikačnom trhu.

Ako tváre kampane sme vybrali mladých moderných ľudí, ktorí sú pre 4ku dôležitou cieľovou skupinou, keďže sú najväčšími používateľmi dát. Práve títo ľudia vyjadrujú v našej kampani svoj postoj k obmedzeniam pri dátovaní.

To sú všetko otázky, ktoré zákazníci 4ky nemusia riešiť. Vďaka nekonečným dátam od 4ky sa bavia výhodne a bez viazanosti.