4ka

Drahé veci? #jemito4

Ako sme rozšírili úspešný koncept?

Po úspešnej minuloročnej kampani  #jemito4 sa 4ka opäť rozhodla osloviť mladú cieľovú skupinu a pokračovať v zabehnutom koncepte. Tentokrát však bolo zadanie mierne odlišné. Komunikovať rovnaké produkty, zachovať konzistentnosť konceptu, no pozrieť sa na message inou optikou.

 

K životu nepotrebujeme drahé veci

4ka je už od svojho vzniku nositeľom výhodných ponúk, nemenila svoju filozofiu ani v ostatnej kampani, ktorej poslanie bolo jednoznačné.

 

Hlavné posolstvo kampane reflektuje na aktuálnu situáciu, kedy  sa mnohí musia uskromniť a nedobrovoľne znížiť svoje výdaje. 4ka vyslala signál, že je správnou voľbou pre tých, ktorí chcú ušetriť za paušály, dáta a volania. A nielen tých. Pre všetkých, ktorí nepotrebujú drahé veci k tomu, aby boli spokojní.

Do série troch spotov sme obsadili  mladých, moderných a nepoddajných ľudí, ktorí reprezentujú cieľovú skupinu. Drahé veci sú im jednoducho 4. Pri bežných činnostiach, akými sú tancovanie či jazdenie na bmx, ukazujú  gesto štyroch prstov, ktorým sa hlásia k myšlienke, že aj bez drahých vecí vedia žiť naplno.

4ka sa prihlásila k hodnotám

4ka dlhodobo prináša výhodné produkty, ktoré sú v tomto zmysle aj odvážne, jednoduché a prinášajú zákazníkom slobodu. Značka sa tak v kampani prihlásila k hodnotám, z ktorých vychádzajú aj jej produkty. Výhodnosť, sloboda, odvážnosť a jednoduchosť.