Ako sme rozšírili úspešný koncept?
Po úspešnej minuloročnej kampani #jemito4 sa 4ka opäť rozhodla osloviť mladú cieľovú skupinu a pokračovať v zabehnutom koncepte. Tentokrát však bolo zadanie mierne odlišné. Komunikovať rovnaké produkty, zachovať konzistentnosť konceptu, no pozrieť sa na message inou optikou.
K životu nepotrebujeme drahé veci
4ka je už od svojho vzniku nositeľom výhodných ponúk, nemenila svoju filozofiu ani v ostatnej kampani, ktorej poslanie bolo jednoznačné.
Hlavné posolstvo kampane reflektuje na aktuálnu situáciu, kedy sa mnohí musia uskromniť a nedobrovoľne znížiť svoje výdaje. 4ka vyslala signál, že je správnou voľbou pre tých, ktorí chcú ušetriť za paušály, dáta a volania. A nielen tých. Pre všetkých, ktorí nepotrebujú drahé veci k tomu, aby boli spokojní.
Do série troch spotov sme obsadili mladých, moderných a nepoddajných ľudí, ktorí reprezentujú cieľovú skupinu. Drahé veci sú im jednoducho 4. Pri bežných činnostiach, akými sú tancovanie či jazdenie na bmx, ukazujú gesto štyroch prstov, ktorým sa hlásia k myšlienke, že aj bez drahých vecí vedia žiť naplno.
4ka sa prihlásila k hodnotám
4ka dlhodobo prináša výhodné produkty, ktoré sú v tomto zmysle aj odvážne, jednoduché a prinášajú zákazníkom slobodu. Značka sa tak v kampani prihlásila k hodnotám, z ktorých vychádzajú aj jej produkty. Výhodnosť, sloboda, odvážnosť a jednoduchosť.