Ako sme z internetových hrozieb spravili zábavnú tému
Pri antivírových značkách je typickým komunikačným postupom hovoriť o hrozbách: ,,strašiť” zákazníkov. Eset to robí inak. Jeho prístup je vždy pozitívny, čo sme definovali už v claime Enjoy safer technologies.
Našou úlohou bolo pripraviť imidžovú kampaň určenú pre koncových spotrebiteľov, ktorá odkomunikuje misiu Esetu a zároveň ľudí edukuje o bezpečnosti na internete. Zábavne, bez moralizovania.
Riešením bol koncept Guilty pleasures. Vychádza z insightu, že všetci máme svoje ,,tajné neresti”: veci, ktoré na internete robíme radi, ale nemusí o nich každý vedieť. Eset hovorí, aby sme v nich nerušene pokračovali a užívali si ich naplno. Ale zároveň bezpečne.
Koncept bol vytvorený tak, aby ho bolo možné spustiť kdekoľvek na svete, preto sa v hlavnom videu objavujú pestré lokácie a národnosti. Mimochodom, všetky zábery sa podarilo nakrútiť v Prahe.
Kampaň Guilty pleasures potvrdzuje, že o internetových hrozbách sa dá hovoriť ľudsky, s humorom a s pochopením aj pre tajné zákutia duší zákazníkov.