4ka

Sme 4ka a chceme byť vaša jednotka

Ako sa z outsidera môže stať gamechanger

V roku 2017 bola 4ka na trhu rok. Bola najmladším mobilným operátorom so spontánnou znalosťou značky na úrovni 12 %. Medzi tromi veľkými hráčmi (Telekom, Orange, O2) bola považovaná za čistého outsidera.

Mala však niečo, čo žiadny iný operátor. Nekonečné objemy dát za bezkonkurenčnú cenu. 4ka vedela, že žijeme v dobe dátovej a že prístup troch operátorov, ktorí dátam nevenovali potrebnú pozornosť, patrí do minulosti.

Na jar 2017 sme vyhrali tender na 4ku. Úloha znela jasne: musí to byť moderný challenger brand, ktorý sa nebojí vyzvať oveľa silnejších súperov.

Zaviedli sme kľúčové slovo Sloboda: sloboda hlavne v dátovaní, ale aj v ponuke paušálov, kde viazanosť nemá miesto. Keďže 4ka neustále zlepšuje svoje služby a myslí pri tom na svojich zákazníkov, dostala claim Sme 4ka a chceme byť vaša jednotka.

Spontánnu znalosť značky sa podarilo zvýšiť z 12 % na 56 %. 4ka má dnes už takmer 800 000 predaných SIM kariet, teda o pol milióna viac ako pred tromi rokmi. Z outsidera sa stal plnohodnotný operátor. Dokonca určuje trendy v dátovaní: veľkí operátori pridávajú do svojich ponúk stále viac a viac dát, ale na 4ku ani zďaleka nestačia.

Mnohí 4ku nepovažovali za skutočného hráča. Teraz mení pravidlá. Navyše sa podľa hlasovania verejnosti stala najlepšie komunikujúcou telekomunikačnou značkou (Hermes Komunikátor roka 2019).