EBENICA

Meníme pohľad na kávu

Ako sme úspešnému start-upu pomáhali budovať značku a ísť ešte vyššie

Ebenica je slovenská pražiareň kávy, ktorá dosiahla svetový úspech: v prestížnom americkom Coffee Review sa zaradila medzi TOP 10 espresso káv v Európe. Skrátka, aj menšie firmy dokážu veľké veci. O to bolo dôležitejšie, aby za kvalitou produktu nezaostávala samotná značka.

Preto sme ako prvú pripravili brand story a hlavnú propozíciu. Prenikli sme do podstaty značky a jasne sme zadefinovali jej filozofiu. Vychádzali sme zo skutočného príbehu Ebenicy a životného prístupu jej majiteľa. Bolo to hlavne o schopnosti vydať sa vlastnou cestou a trpezlivosti pri zdolávaní výziev.

Po zadefinovaní značky Ebenica sme vyvinuli vizuálnu identitu. Redizajnovali sme logo, vytvorili sme nový packaging, pripravili webstránku. Následne sme sa pustili do kampane Meníme pohľad na kávu. Tento ambiciózny claim sme potvrdili unikátnym prístupom k foteniu kávy, na ktorom spolupracovala renomovaná fotografka Táňa Hojčová. Predovšetkým sme však zmenili pohľad na budovanie značky slovenskej kávy, pri ktorom sme postupovali krok po kroku.

Čo z tohto príbehu vyplýva? Vo výsledku sa vždy odráža dôslednosť cesty, ktorá k nemu vedie. Pri výrobe kávy, pri budovaní brandu, pri všetkom.