SWAN

Každý deň rýchlejší

Ako sme značke našli tvár, ktorá ju dokonale vystihuje

SWAN je telekomunikačný operátor. Neustále sa zlepšuje a už patrí medzi troch najväčších poskytovateľov internetu na Slovensku. Jeho hlavným benefitom je rýchlosť, ktorú dlhodobo komunikuje. Dokonca v súčasnosti ponúka najrýchlejší LTE internet. Napriek týmto faktom značka SWAN výrazne zaostávala v znalostných parametroch. Preto potrebovala imidžovú komunikáciu, ktorá ju jasne zadefinuje v hlavách zákazníkov.

Rozhodli sme sa pre SWAN nájsť tvár. Niekoho, kto bude značku priam stelesňovať.

Týmto človekom sa stal Ján Volko. Najrýchlejší Slovák. Halový majster Európy v šprinte na 60 metrov. Okrem toho, že je jednoznačne spojený s rýchlosťou, je známy aj svojou tvrdou prácou a cieľavedomým prístupom k tréningu. Nie je to práve najväčšia celebrita na Slovensku, ale je to človek, ktorý na sebe maká a podáva skvelé výkony. Skrátka, so značkou SWAN má spoločného naozaj veľa. Čerešničkou na torte je fakt, že Jano je zároveň fanúšikom moderných technológií – na vysokej škole študuje telekomunikácie.

Ján Volko v sebe rovnakou mierou spája rýchlosť a usilovnosť a to sú práve tie vlastnosti, ktoré sme o značke SWAN potrebovali povedať. V kampani sme ho nijako neštylizovali, je sám sebou. Posolstvo je jednoduché: kampaň sme vystavali ako oslavu rýchlosti a tvrdej práce a tak sme sa prihlásili k týmto hodnotám.

Dnes je mimoriadne dôležité nájsť značke vhodnú tvár. Mala by byť uveriteľná, autentická, ,,neprefláknutá“ a s príbehom, ktorý k značke sedí. Ak všetko zapadne na svoje miesto, vtedy môže brand dosahovať výnimočné výsledky.