ESET

ESET Health Week

Ako budovať pozitívny vzťah medzi zamestnancami a zamestnávateľom

Eset dosiahol so svojím softvérom celosvetový úspech. Najväčšou hodnotou tejto značky však nie sú počítačové programy, ktoré vyrába. Sú to ľudia.

Firma sa rozhodla svojim zamestnancom venovať špeciálnu pozornosť a pripravila Eset Health Week: týždeň aktivít venovaných zdraviu. Našou úlohou bolo vytvoriť internú komunikáciu, s ktorou sa Eseťáci stretnú doslova na každom rohu a ktorá na nich prehovorí jazykom ,,ich kmeňa”.

Vyhrnuli sme si rukávy a vyrobili sme pestrú sériu posterov, ktoré sa objavili po celej budove Esetu: od kancelárií až po kuchynku. Boli plné humoru, insightov, slovných hračiek a samozrejme užitočných informácií o zdraví.

Výsledok? Mimoriadne pozitívny ohlas zamestnanocov. Tešili sa nielen zo zaujímavých aktivít, ale aj z kampane samotnej. Postery ich vraj skvelo pobavili a na chodbách vládla dobrá nálada. Ako sa hovorí, smiech lieči, takže lepší účinok kampane o zdraví sme si ani nemohli priať.

Health Week sa Eseťákom tak zapáčil, že si ho vypýtali aj o rok. A vznikla ďalšia kampaň, ktorá bola pre nich opäť ušitá na mieru.

Za veľkolepými úspechmi často stoja aj relatívne drobnosti. Príbeh Esetu nie je len o nulách a jednotkách, ale hlavne o konkrétnych ľuďoch, ich odhodlaní a nálade, v ktorej pracujú. Preto si vzťah medzi firmou a zamestnancami zaslúži veľkú pozornosť.