Liga za duševné zdravie

Doprajme si pokoj v duši

Ako sme známou piesňou upozornili na ohrozený stav Linky dôvery Nezábudka

Liga za duševné zdravie je nezisková organizácia, ktorá sa už viac ako 20 rokov venuje témam duševného zdravia, prevencii a destigmatizácii psychických porúch. Zároveň prevádzkuje kvalifikované poradenstvo – Linku dôvery Nezábudka. Ambasádorkou tohtoročnej kampane bola skvelá Jana Kirschner, ktorá prepožičala kampani svoj legendárny hit. Na tejto známej piesni sme ľudom ukázali, ako rýchlo môže skončiť činnosť Linky dôvery Nezábudka.

Minuloročnou kampaňou Vyliečme nezáujem (prelinkované) sa nám podarilo po 12 rokoch obnoviť nonstop činnosť Linky dôvery Nezábudka. Volajúci to ocenili hlavne počas koronakrízy, keď odborníci na linke pomáhali denne desiatkam ľudí. Napriek nepretržitému nasadeniu odborníkov mala linka každý deň množstvo zmeškaných hovorov. Štát opäť Ligu nepodporil. Bola odkázaná na pomoc ľudí.

Situácia v uliciach bola nepriaznivá, no v online sa nám poradilo vyzbierať dvojnásobne viac než minulý rok. S minimálnym mediálnym budgetom sme získali 3,5 milióna impresií na sociálnych sieťach, z čoho 20 % tvorili organické zobrazenia kampaňového contentu.

Najúspešnejším postom kampane bol príspevok venovaný Svetovému dňu duševného zdravia. „Štandardným“ image postom sme dosiahli organický reach vyše 72 000 používateľov.

Myšlienku pokoja v duši a dôležitosti starostlivosti o duševné zdravie nám pomáhali šíriť aj influenceri. Na Instagrame sme zasiahli takmer 400 000 používateľov.

Online zbierku podporili aj VIDADU SPACE a jeden z najsilnejších slovenských YouTuberov Duklock, ktorý zbierke venoval tri livestreamy. Na naše CSR instagramové aktivity reagovali aj najväčší zamestnávatelia pôsobiaci na Slovensku – verejne nás podporili O2 a Kaufland.

Na ohrozený stav Linky dôvery Nezábudka sme upozorňovali aj v živom vysielaní FUN rádia. Vypínaním známych pesničiek sme ilustrovali, ako ľahko môže Nezábudka skončiť. Súčasná doba je pre všetkých náročná, a aj Liga za duševné zdravie chápe, že mnoho ľudí čelí  ekonomickým problémom. Preto si nesmierne vážime každého, kto sa rozhodol svojou troškou prispieť a pomôcť zachraňovať ľudské životy.