SOITRON

Ako sme odvážnej IT spoločnosti navrhli odvážnu komunikáciu.

Soitron je jedným z najväčších poskytovateľov IT služieb na Slovensku. Vďaka odvahe púšťať sa do náročných a inovatívnych projektov, ktoré pred ním ešte nik neskúsil, dosiahol dokonca medzinárodný úspech a expandoval na európsky trh so zastúpením v siedmych krajinách.

Ideálne je riešiť veci od základu, preto sme pre značku Soitron vytvorili brand story, vychádzajúcu z úspešného príbehu tejto firmy. Z nej vyplynulo, že kľúčovým slovom všetkého, čo tento IT inovátor robí, je odvaha. Soitron sa nebojí výziev, dokonca ich vyhľadáva. Jeho schopnosť zorientovať sa v situácii a kráčať po nevychodených chodníčkoch sa potvrdila aj pri hľadaní komunikačného konceptu značky.

V segmente IT biznisu je komunikácia väčšinou zobrazená stereotypne – grafy, čísla, vykravatovaní manažéri, abstrakcie. Uvoľnenosť a hravosť akoby do tohto segmentu nepatrila. Keď sme Soitronu predstavili koncept „Kreslenky“, nezaváhal a od tej doby sa tento vizuálny štýl udomácnil nielen v nadlinkovej komunikácii značky, ale vytvoril aj základ vizuality web stránky a pretavuje sa do všetkých komunikačných výstupov. Dokonca sa pri úprave vnútorných priestorov stala „kreslená“ stena dominantou celej firmy a pozitívny ohlas na tento krok nám len potvrdil, aké dôležité je zosúladiť komunikáciu značky navonok aj dovnútra.

Kreslenky vdýchli ľahkosť do komunikácie mimoriadne zložitých IT riešení.

Aj vďaka nami navrhnutému konceptu potvrdila značka Soitron, že je neformálnou nielen dovnútra, ale aj navonok. Presne takou, akí sú ľudia, ktorí za touto odvážnou značkou stoja.